دانلود نرم افزار - آموزش سی شارپ
دانلود نرم افزار - آموزش سی شارپ

دانلود نرم افزار - آموزش سی شارپ

مقایسه تاریخ در سی شارپ

در این پست برای علاقه مندان به سی شارپ کدی داریم که در آن با زدن یک کلید تاریخ و ساعت دقیق سیستم با یک شی از تاریخ و ساعت از قبل تعیین شده مقایسه شده و سه حالت ممکن برای آن پیش بینی شده که به ترتیب زیر می باشند . 

اول اگر که اختلاف تاریخ جاری سیستم با تاریخ تعیین شده بیش از یک ساعت باشد رنگ لیبل روی فرم سبز می شود. 

دوم : اگر اختلاف زمان بین تاریخ جاری سیستم با تاریخ تعیین شده کمتر از یک ساعت باشد رنگ لیبل زرد می شود .

سوم : و نهایتا در صورتی که تاریخ سیسم از تاریخ تعیین شده گذشته باشد و بهبارت دیگر تاریخ و ساعت سیستم از تاریخ و ساعت تعیین شده بزرگتر باشد رنگ لیبل قرمز می شود .

متن کد در زیر آمده  : 


namespace zaman

{

    public partial class Form1 : Form

    {

        private DateTime specificDate;

        public Form1()

        {

            InitializeComponent();

            specificDate = new DateTime(2024, 11, 16, 15, 30, 0); // سال، ماه، روز، ساعت، دقیقه، ثانیه

        }

        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)

        {

            // دریافت تاریخ و زمان جاری سیستم

            DateTime currentDate = DateTime.Now;

            // محاسبه فاصله زمانی بین تاریخ جاری و تاریخ تعیین شده

            TimeSpan timeDifference = specificDate - currentDate;

            // بررسی شرایط مختلف

            if (timeDifference.TotalHours > 1) // اگر فاصله بیش از یک ساعت باشد

            {

                label1.Text = "شما هنوز فرصت دارید.";

                label1.BackColor = Color.Green; // رنگ سبز

            }

            else if (timeDifference.TotalHours <= 1 && timeDifference.TotalSeconds > 0) // اگر فاصله کمتر از یک ساعت است و هنوز نرسیده‌ایم

            {

                label1.Text = "شما کمتر از یکساعت تا اتمام زمان فرصت دارید.";

                label1.BackColor = Color.Yellow; // رنگ زرد

            }

            else // اگر از تاریخ گذشته‌ایم

            {

                label1.Text = "مهلت شما به اتمام رسیده.";

                label1.BackColor = Color.Red; // رنگ قرمز

            }            }            }           }  

S- پنهان کردن تصویر در تصویر

معرفی نرم‌افزار Steganography Pro

Steganography Pro بهترین ابزار برای پنهان‌سازی تصویر است.  به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی تصویری را درون تصویر دیگر پنهان کرده و در مواقع نیاز، بدون افت کیفیت ، بازخوانی نمائید.

قابلیت‌های کلیدی :

 1 . دقت فوق‌العاده :  این نرم افزار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، تصاویر را به گونه‌ای پنهان می‌کند که هیچ ردی از آن باقی نماند . یعنی تصاویر مخفی‌شده با هیچ ترفند دیگری قابل شناسایی نمی باشند.

 2 . رابط کاربری ساده: این نرم‌افزار دارای رابط کاربری ساده است که فقط با چند کلیک ، می توانید از امکانات آن بهره‌ مند شوید.

 3 . حفاظت از اطلاعات: این نرم افزار بی نیاز از هرگونه رمزگذاری  روی تصویر است و تصویر ساخته شده با این نرم افزار از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با دیگر تصاویر ندارد.

 4 . سرعت فوق العاده بالا : عملیات مخفی و آشکارسازی با سرعت انجام می شود.

 5 . امنیت فوق العاده : با این نرم‌افزار، می‌توانید اطلاعات خود را با اطمینان کامل ذخیره کرده و از امنیت آن مطمئن باشید.

 آنچه در پائین مشاهده می کنید آخرین نسخه های رنگی و سیاه و سفید این نرم افزار می باشند .

شما می توانید جهت سفارش خرید این نرم افزار به  تلگرام  @r1346a    پیام داده و پس از واریز وجه ، نرم افزار را از طریق تلگرام واتسآپ و یا ایمیل دریافت نمائید.

توضیحات  : برنامه احتیاج به نصب ندارد و روی تمام ویندوزها قابل اجرا می باشد .

در صورت تمایل می توانید نسخه هایی با  محدودیت زمانی را با قیمتهای بسیار پائینتر نیز سفارش دهید.

 نسخه اول : نسخه ای  است که تصاویر مورد نظر شما را بصورت رنگی پنهان می کند .   قیمت 7.500.000 ریال

نسخه دوم : نسخه ای  است که تصاویر مورد نظر شما را بصورت سیاه و سفید پنهان می کند .   قیمت 5.000.000 ریال

یک نمونه از این نرم افزار که دارای محدودیت زمانی تا پایان اسفند ماه 1403 می باشد را بعنوان هدیه برای دانلود قرار داده ام  که شما می توانید آن را از لینک دانلود بالای تصویر بصورت رایگان دانلود کنید

تذکر : برای ورود به برنامه کافی است تا یک لحظه به شبکه متصل شوید به محض اینکه برنامه مجوز ورود را صادر کرد شما می توانید اینترنت را قطع کنید

تصویری از نمونه نسخه رنگی

 دانلود 


تصویری از نمونه نسخه سیاه و سفید ( تصویر سمت چپ بصورت سیاه و سفید بازیابی خواهد شد )


یادآوری : در صورتی که مایل به خرید نسخه ای با محدودیت زمانی داشته باشید می توانید با @r1346a در میان بگذارید.

S- پنهان کردن متن در تصویر

" پنهان کردن متن در تصویر "

    معرفی نرم‌افزار پنهان‌سازی متن در تصویر

آیا به دنبال راهی امن و خلاقانه برای انتقال اطلاعات حساس هستید؟ با نرم‌افزار پنهان‌سازی متن در تصویر، می‌توانید متن‌های طولانی را به‌راحتی در تصاویر دلخواه خود مخفی کنید و بدون هیچ نگرانی از لو رفتن اطلاعات، آن‌ها را به هر کجا که می‌خواهید منتقل کنید. این نرم‌افزار با طراحی منحصربه‌فرد و الگوریتم پیشرفته، امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند و به‌گونه‌ای توسعه یافته که امکان کشف اطلاعات توسط دیگران عملاً غیرممکن است.

چرا این نرم‌افزار را انتخاب کنید؟

  • امنیت بالا: اطلاعات شما به‌صورت کاملاً مخفی در تصویر ذخیره می‌شود و به هیچ عنوان قابل ردیابی نیست.
  • استفاده آسان: رابط کاربری بسیار آسان برای کاربران.
  • انحصاری بودن: این نرم‌افزار نمونه مشابهی در هیچ جای دیگر ندارد.

تصویری زیر، نسخه نهایی این نرم‌افزار است .

پنهان کردن متن در تصویر


 نحوه خرید و دریافت نرم‌افزار

برای تهیه نسخه نهایی این نرم‌افزار، کافی است از طریق شماره تلگرام @r1346a پیام ارسال کنید. پس از هماهنگی، شماره حساب برای شما ارسال می‌شود. با واریز مبلغ و اطلاع‌رسانی، فایل نرم‌افزار به یکی از روش‌های زیر برایتان ارسال خواهد شد:

1.     ارسال به ایمیل: همراه با توضیحات کامل و راهنمای استفاده.

2.     ارسال به تلگرام یا واتساپ: سریع و راحت.

پشتیبانی پس از فروش : دارای پشتیبانی کامل .

قیمت نسخه کامل: 750,000 تومان
نسخه اقتصادی: می‌توانید نسخه‌ای ارزان‌تر با محدودیت زمانی نیز تهیه کنید.

ویژگی‌ها و نکات مهم استفاده از نرم‌افزار

این نرم‌افزار از تمام  Printable Keys کاراکترهای قابل چاپ  فارسی و انگلیسی کیبورد پشتیبانی می‌کند . برای استفاده بهینه، به نکات زیر توجه کنید:

  • رفتن به خط بعدی : به منظور رفتن به خط بعدی در سند ورد نهایی ، کافی است که فقط  روی کلید  Enter، کلیک کنید با این کار کاراکتر تیلد (~) در متن شما ثبت می گردد این کاراکتر نشانه گذاری است تا در سند اصلی ، متن به خط بعدی منتقل گردد شما به نوشتن خود ادامه دهید زیرا اکنون در ابتدای خط بعدی در سند اصلی می باشید.
  • فاصله‌گذاری   (Tab): برای ثبت فاصله گذاری Tab در سند نهایی نیز کافی است تا روی کلید Insert کلیک کنید . با این کار علامت کَرِت (^) در متن شما ثبت می گردد این نشانه گذاری باعث می شود تا متن نهایی شما دارای فاصله گذاری به اندازه Tab  گردد . شما می توانید بلافاصله به نوشتن متن خود ادامه دهید .
  • تنظیم جهت متن فارسی: اگر پس از استخراج ، متن فارسی شما در سند ورد از چپ به راست نمایش داده شد، کافی است تا طبق تصویر متن را انتخاب کرده و از گزینه "Right-to-Left" (راست‌چین) استفاده کنید.      
  • تذکر مهم: از کپی کردن متن در بخش مخصوص نرم‌افزار خودداری کنید

آموزش استفاده

برای آشنایی با نحوه کار نرم‌افزار، می‌توانید فیلم آموزشی را از لینک زیر دانلود کنید .

لینک دانلود فیلم آموزشی. 

با این نرم‌افزار، تجربه‌ای متفاوت از امنیت و خلاقیت را به خود هدیه دهید! برای اطلاعات بیشتر یا خرید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

معرفی کلاس رگولار Regular Class

معرفی کلاس رگولار (Regular Class)

مقدمه

در درس‌های قبلی به معرفی انواع داده‌ها در زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ پرداختم. به جای تکرار توضیحات مفصل درباره انواع عددی که اکثر علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی با آن‌ها آشنا هستند، تصمیم گرفتم به بررسی کلاس‌ها بپردازم. در این درس، نوع کلاس معمولی یا "رگولار" (Regular Class) رو معرفی می‌کنم که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ساختارها در سی‌شارپ است.

نوع کلاس (Regular Class)

کلاس‌ها در سی‌شارپ الگوهایی هستن که برای ایجاد اشیاء (Objects) استفاده می‌شن. یه کلاس معمولی می‌تونه داده‌ها (فیلدها) و رفتارها (متدها) مربوط به یه موجودیت خاص رو تعریف کنه. این ساختار به برنامه‌نویس اجازه می‌ده تا ویژگی‌ها و عملکردهای یه شیء رو به‌صورت سازمان‌یافته کنار هم قرار بده.

ویژگی‌های کلاس

کلاس‌ها می‌تونن شامل موارد زیر باشن:

فیلدها (Fields): متغیرهایی که وضعیت یا اطلاعات شیء رو نگه می‌دارن (مثل رنگ یا مدل یه خودرو).

متدها (Methods): عملکردهایی که رفتار شیء رو مشخص می‌کنن (مثل حرکت کردن یا توقف یه خودرو).

برای مثال، اگه بخواهیم یه کلاس برای یه خودرو تعریف کنیم، می‌تونیم فیلدهایی مثل Color (رنگ)، Model (مدل) و Year (سال تولید) داشته باشیم و متدهایی مثل Drive() (حرکت)، Stop() (توقف) و ChangeGear() (تغییر دنده) رو پیاده‌سازی کنیم.

یادآوری مهم

کلاس‌ها در سی‌شارپ شباهت‌هایی با انواع داده ساده (مثل اعداد) دارن، چون هر دو برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌شن. اما تفاوت کلیدی اینه که کلاس‌ها امکانات بیشتری مثل تعریف رفتار، سازمان‌دهی داده‌های پیچیده و استفاده از مفاهیم شیءگرایی (مثل کپسوله‌سازی و وراثت) رو فراهم می‌کنن.

سازمان‌دهی و اجرا

کلاس‌ها به ما کمک می‌کنن تا داده‌ها و رفتارهای مرتبط با یه شیء رو توی یه ساختار منظم و قابل‌فهم سازمان‌دهی کنیم. در حالی که یه نوع داده عددی (مثل int) فقط یه مقدار ساده رو نگه می‌داره، یه کلاس می‌تونه چندین نوع داده مختلف رو کنار هم داشته باشه و عملیات پیچیده‌تری رو اجرا کنه. مثلاً، یه کلاس Car می‌تونه شامل فیلدهای Color (رشته)، Model (رشته) و Year (عدد صحیح) باشه و متدهایی مثل Drive() و Stop() رو برای مدیریت رفتار خودرو پیاده‌سازی کنه.

نگهداری انواع مختلف داده

یکی از مزیت‌های بزرگ کلاس‌ها اینه که می‌تونن انواع مختلف داده رو توی خودشون نگه دارن. این ویژگی باعث می‌شه اطلاعات مرتبط با یه شیء به‌صورت منسجم ذخیره بشن و کد خواناتر و قابل‌نگهداری‌تر بشه. مثلاً، یه کلاس می‌تونه یه عدد صحیح برای سال تولید (Year)، یه رشته برای مدل (Model) و یه رشته دیگه برای رنگ (Color) داشته باشه.

مثال ساده از یک کلاس رگولار

در زیر یه نمونه ساده از کلاس Car رو می‌بینید که شامل یه فیلد، یه سازنده و یه متد است:

public class Car

{

    private Label outputLabel; // فیلدی برای نگهداری مرجع به یک لیبل که پیام‌ها را نمایش می‌دهد

 

    public Car(Label label)   // سازنده کلاس که یک لیبل را به‌عنوان پارامتر می‌گیرد

    {

        outputLabel = label;  // مقدار پارامتر ورودی را به فیلد اختصاص می‌دهیم

    }

 

    public void Start()       // متدی برای شبیه‌سازی استارت خودرو و نمایش پیام

    {

        outputLabel.Text = "Car started."; // متن "Car started." را در لیبل نمایش می‌دهیم

    }

}

توضیح مثال:

فیلد outputLabel: یه متغیر خصوصی از نوع Label (که معمولاً توی برنامه‌های Windows Forms استفاده می‌شه) برای نمایش پیام‌ها.

سازنده Car: هنگام ساخت شیء، یه لیبل رو می‌گیره و به فیلد outputLabel اختصاص می‌ده.

متد Start: وقتی فراخوانی بشه، متن "Car started." رو توی لیبل نشون می‌ده.

نحوه استفاده:

Label myLabel = new Label(); // فرض کنید این لیبل توی فرم تعریف شده

Car myCar = new Car(myLabel); // ساخت یه نمونه از کلاس Car

myCar.Start(); // اجرای متد Start و نمایش پیام در لیبل